Alla inlägg den 9 april 2013

Av Disa - 9 april 2013 14:46

Här kommer några bilder jag har jobbat på under förra veckan och de senaste dagarna. Jag känner en viss oro för att lägga upp vissa av dem, eftersom jag är rädd att någon skall ta illa upp eller så.


Isåfall ber jag redan nu om ursäkt. Men det är ändå spännande att se vilka reaktioner som kommer, eftersom jag, som en del i detta arbete, vill undersöka hur äckliga bilder kan vara innan det blir för mycket. Men kan det BLI för mycket?Och VEM bestämmer det?


Nu har jag ändå inte tagit med vissa delar, men detta är lite för att utmana mig själv också. 



 



 



 



 


Det kommer att komma mer, men detta är vad jag lägger upp just nu!


Jag skall också göra lite research på konstnärer som gör obscen, utmanande eller provocerande konst, för att se hur långt de har gått och vilka reaktioner de har fått. 

 

Hej så länge!



Presentation


I denna blogg skriver jag om mitt gestaltande examensarbete - att göra en barnbok.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards